Veelgestelde vragen

 

 

Bestellen

Neem direct contact met ons op. Zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft, kunnen we deze direct voor je wijzigen of annuleren.
Wij geven u graag advies zodat u de beste keuze kan maken. u kunt ons ook altijd mailen of telefonisch bereiken voor advies.

Geen paniek. Dat kan de beste overkomen. Zolang u uw e-mailadres nog weet, komt alles goed.

Klik op de knop mijn account > inloggen rechts bovenaan de pagina. Vervolgens zie je onder de invulvelden de link Wachtwoord vergeten? Klik hierop, vul uw e-mailadres in en druk op verzenden. We sturen u vervolgens binnen enkele minuten een e-mail waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Betalen

1. iDEAL
Doet u aan internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heeft u toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet.

Waarom zou je kiezen voor iDEAL?
● U betaalt snel, simpel en veilig online via je eigen bank.
● U hebt geen speciale software nodig om iDEAL te gebruiken.
● Betalen met iDEAL is bij VAN DE WEIJER altijd volledig gratis.

2. PayPal & CreditCard
Bij VAN DE WEIJER kunt u betalen via PayPal. Een PayPal-rekening kun je gebruiken als je digitale portemonnee. Een veilige en handige plek waar je jouw betaalmethodes kunt bewaren en eenvoudig kunt gebruiken. Je hoeft niet langer je creditcardgegevens te onthouden of naar je random reader te zoeken. Het enige wat je nodig hebt is je e-mailadres en PayPal-wachtwoord. Op de website van Paypal kun je meer informatie vinden.

Waarom kiezen voor betalen met PayPal?
● Betalen met PayPal is bij VAN DE WEIJER altijd volledig gratis.
● Je kunt veilige aankopen doen zonder je creditcardnummer of financiële informatie door te geven.

Hoe kunt u betalen met PayPal bij VAN DE WEIJER?
● Leg een product in u winkelmandje en klik op bestellen.
● Kies bij de stap 'betaalwijze' voor Paypal.
● U wordt doorgestuurd naar de website van Paypal.
● Log in met uw PayPal account.
● Bevestig de betaling.

3. Vooruitbetaling
Vooruitbetalen houdt in, dat u na het invoeren van je bestelling zelf het openstaande orderbedrag op de bankrekening van VAN DE WEIJER overmaakt. Vermeld bij het handmatig overmaken altijd het ordernummer uit uw orderbevestiging.

Onze rekeninginformatie is:

Voor betalingen binnen buitenland:
IBAN: NL66RABO0177405465

Voor betalingen vanuit het buitenland:
IBAN: NL66RABO0177405465
BIC: RABONL2U

Vooruitbetaling is niet de snelste manier van betaling. Hou daarom wel rekening met één tot drie werkdagen overboektijd. Zodra we de betaling ontvangen hebben, e-mailen wij u direct een ontvangstbevestiging en versturen we de bestelling nog dezelfde dag.

Waarom zou ik kiezen voor vooruitbetaling?
● Vooruitbetalen is veilig en brengt geen extra kosten met zich mee.
● Een order annuleren kan eenvoudig. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

U iDEAL betaling mislukt?
Is uw betaling via iDEAL mislukt? Check dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice en zoek uw transactienummer op. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt u graag verder.

Mijn Creditcard- of Paypal-betaling wordt geweigerd
Is u bestelling betaald met uw creditcard of Paypal en krijgt het bericht dat de betaling is geweigerd. Zowel Paypal als creditcardbetalingen zijn jammer genoeg gevoelig voor fraudeurs. Betalingen die middels deze betaalwijzen worden voldaan, worden daarom aan de hand van een groot aantal criteria objectief en geautomatiseerd gecontroleerd. Een betaling kan worden afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de CVC code of vervaldatum van de creditcard niet goed is ingevuld, maar ook wanneer de bestelling en betaling plaatsvindt vanaf een onbeveiligde wifilocatie waar vaker fraude is geconstateerd.

Wat moet ik nu doen?
Wij willen net zo graag als jij dat je zo snel mogelijk je pakketje in ontvangst kan nemen. U kunt uw bestelling gewoon opnieuw plaatsen. We vragen u dan wel om te betalen via bijvoorbeeld vooruitbetaling.  Kunnen we u helpen met het plaatsen van een nieuwe bestelling? Neem dan gerust contact met ons op.

U heeft een product gekocht waar een cashback op zit. Een cashback is een actie vanuit de fabrikant waarbij je een gedeelte van het aankoopbedrag terug krijgt. De cashback verloopt altijd via de fabrikant en niet via VAN DE WEIJER. Op de productpagina vind je gedurende de actie de voorwaarden en de link naar het actieformulier of naar de website van de fabrikant. Hier staat precies omschreven wat u moet doen om uw cashback te ontvangen. U krijgt de cashback altijd na uw aankoop. Deze wordt niet vooraf berekend.

Garantie en reparatie

Wij adviseren u om bij een technisch probleem in eerste instantie contact op te nemen met onze klantenservice, wellicht dat zij telefonisch de storing met u kunnen doornemen en hopelijk kunnen verhelpen. U kunt ons bereiken (040) 285 19 50.
  • Op werkdagen op (040) 285 19 50
  • U kunt de storing ook 24 uur per dag en 7 dagen per week doorgeven via onze online storingsmelder.

Klantenservice

Winkel/Verkoop:
T: +31 (40) 280 23 90
E: info(at)vandeweijer.net

Technische Dienst:
T: +31 (40) 285 19 50
E: td(at)vandeweijer.net
24/7 per week kunt u uw storing online doorgeven middels het storingsformulier.

Telefoonummer(s):
Tel: +31 (40) 280 23 90
Tel: +31 (40) 285 19 50

Bezoek adres:
de Hooge akker 29
5661 NG Geldrop

Winkel/verkoop:
Maandag 13.00 - 18.00 uur
Dinsdag t/m woensdag 09.30 - 18.00 uur
Donderdag t/m vrijdag 09.30 - 20.00 uur
Zaterdag 09.30 - 17.00 uur
Zondag (gesloten)

Technische Dienst:
Maandag 08.30 - 18.00 uur
Dinsdag t/m woensdag 08.30 - 18.00 uur
Donderdag t/m vrijdag 08.30 - 20.00 uur
Zaterdag 09.30 - 17.00 uur
Zondag (gesloten)

Heeft u een opmerking, tip, klacht of een idee? laat het ons weten. dit kunt u kenbaar maken via ons contact formulier of per telefoon. Maar, een brief sturen mag ook.

Witgoed Specialist VAN DE WEIJER
de Hooge akker 29
5661 NG Geldrop

Wij doen er alles aan om uw vraag, klacht of opmerking zo snel mogelijk te beantwoorden (binnen 3 werkdagen).  Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Aanmelding nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws.

* E-mailadres:

* Voornaam:

* Achternaam: