Verzending en bezorging

U kunt aan de verzend-indicatie geen rechten ontlenen, de website wordt dagelijks bijgewerkt. Indien een artikel niet op voorraad is, moeten we deze bestellen bij onze leverancier. Incidenteel kan het gebeuren dat een artikel niet op voorraad is. In dat geval krijgt u van ons een telefoontje met de verwachte levertijd. Indien de bestelde apparaten niet binnen de door u opgeven levertijd geleverd kunnen worden, kunt u de gehele bestelling kosteloos annuleren. Op de site vermelde levertijden zijn slechts een indicatie. Deze kunnen continu veranderen door verkoop en inkomende goederen. Wij proberen de gegevens zo actueel mogelijk te houden, maar er kan altijd vertraging optreden. Daarom bellen of mailen wij u altijd als uw bestelling klaar is voor een passend aflevering of afhalen.


Bezorgingen (binnen ons eigen regio/verzorgingsgebied)

Onze bezorgservice doet bijna alles!

Uw bestelde (vrijstaand) apparatuur wordt op de door uw aangewezen plek geleverd, uitgepakt, aangesloten en opgeleverd met een heldere gebruikersinstructie.  Uw oude witgoed apparatuur wordt door ons indien uw dit wenst mee retour genomen inclusief verpakking materiaal zodat, deze verantwoordt gerecycled worden. O ja,.. wij gaan ook trapje op / trapje af!

De apparatuur van uw keuze wordt zo snel mogelijk bezorgd wanneer het ú uitkomt. Bij uw Witgoed specialist VAN DE WEIJER bepaalt u namelijk zelf het tijdstip van bezorging. Zo weet u precies waar u aan toe bent, en hoeft u niet onnodig op de bezorging te wachten.

Heeft u extra wensen?
Ook het installeren van uw nieuwe witgoedapparatuur, het aanbrengen van een trekschakelaar, of het loskoppelen van oude apparatuur is geen enkel probleem. Maar omdat elke situatie uniek is, stemt uw Witgoed specialist adviseur graag samen met u af welke werkzaamheden het beste aansluiten op uw behoeften.

Inbouwapparatuur inbouwen?
Keuken inbouwapparatuur is maatwerk. Uiteraard verzorgen wij de gehele installatie; snel, op maat en afgestemd op uw specifieke situatie. Moeten er leidingen worden verlegd? Geen probleem. Dat doen wij voor u! informeer vooraf naar de mogelijkheden. Indien nodig komen wij ook bij uw thuis voor een vrijblijvende offerte op maat.

Verzorgingsgebied
Wij komen o.a. in: Best, Boskant, Eindhoven, Geldrop, Helmond, Heeze, Leende, Mierlo, Nuenen, Son en Breugel, St Oedenrode, Nijnsel, Olland, Riethoven/Walik, Schijndel, Veldhoven, Valkenswaard, Waalre, Westerhoven, en gedeeltelijk België

 


Vrijstaande apparatuur – Bezorgingen "Standaard" buiten ons verzorgingsgebied

Indien u uw bestelling buiten onze verzorgingsgebied plaatst zullen wij deze overdragen aan een externe vervoersbedrijf die gespecialiseerd zijn in het juist afleveren van witgoedapparatuur. Houd  hierbij rekening dat dit altijd “drempel service” bedraagt (drempelservice houdt in dat het product achter de drempel van de voordeur voor u wordt neergezet)

  • Kosten voor deze service zijn altijd "Gratis"
  • Externe vervoerder neemt contact met u op voor een passend aflevertijd datum/stip.
  • Indien gewenst word uw oude apparatuur en de verpakkingsmaterialen meegenomen en milieuvriendelijk afgevoerd.
  • Op werkdagen voor 17.00 uur besteld / zelfde werkdag verzonden!*
  • Verzending naar belgïe op aanvraag!


Vrijstaande apparatuur – Bezorgingen "Fullservice" buiten ons verzorgingsgebied

  • Kosten voor deze service bedragen € 19.95.-
  • Externe vervoerder neemt contact met u op voor een passend aflevertijd datum/stip.
  • Indien gewenst word uw oude apparatuur en de verpakkingsmaterialen meegenomen en milieuvriendelijk afgevoerd.
  • Op werkdagen voor 17.00 uur besteld / zelfde werkdag verzonden!*

 

Omschrijving fullservice Uitgesloten van fullservice
  • Leveringen op aangewezen plaats --> t/m 3e etage, daarboven dient een lift aanwezig te zijn.
  • Goederen worden uitgepakt en gecontroleerd op schade.
  • Goederen worden aangesloten op een bestaande aansluiting.
  • het aansluiten op een trekschakelaar.
  • takelen van goederen en/of gebruik van een verhuislift.
  • leidingen aanpassen en/of verplaatsen.
  • aansluiten van een elektrische kookplaat en/of fornuis.
  • aansluiten van een gaskookplaat of gasfornuis.
  • het onder of inbouwen van inbouwapparatuur.
  • monteren van een tussenstuk
  • Het aansluiten van een Amerikaanse koelkast

Mocht u nog vragen hebben over onze externe bezorgservice? neem dan contact met ons op: Tel 040 280 23 90


Inbouwapparatuur – Exchange "Montage service inbouw" buiten ons verzorgingsgebied

  • Kies voor de montageservice wanneer u een product bestelt. Doet u dit niet, dan zal het product volgens onze drempelservice geleverd.
  • Kosten voor deze montageservice bedragen € 69,- per/apparaat.
  • Indien gewenst word uw oude apparatuur en de verpakkingsmaterialen meegenomen en milieuvriendelijk afgevoerd.
  • ExchangeNL neemt contact met u op voor een passend aflevertijd datum/stip.
     
Omschrijving inbouwservice Om rekening mee te houden

Kookplaat/fornuis (Gas/Inductie/Keramisch).

  • Het is alleen mogelijk om te vervangen/aan te sluiten op reeds bestaande gas-, elektra- en/of wateraansluitpunten. De monteur zal geen nieuwe punten creëren of bestaande punten verleggen of uitbreiden. Let er dan bijvoorbeeld bij elektrische kookplaten en fornuizen ook op of de aansluiting 1, 2 of 3 fasen betreft.
  • Kookplaten worden geleverd zonder aanluiting, deze dient u zelf bij te bestellen. Heeft u nog een bestaande gasslang dan mag deze niet ouder zijn dan 24 maanden.
  • De directe omgeving van de ruimte waarin het apparaat geplaatst dient te worden, moet een voor de monteur werkbare omgeving zijn.

Vaatwasser/Koelkast/Vrieskast.

  • De directe omgeving van de ruimte waarin het apparaat geplaatst dient te worden, moet een voor de monteur werkbare omgeving zijn.
  • Het keukenpaneel wordt van uw oude apparaat gehaald en op het nieuwe apparaat gemonteerd.
  • Indien noodzakelijk: draairichting van de deur wordt terplaatsen aangepast.
  • Het is zeer belangrijk dat de juiste deurmaten geschikt zijn voor uw situatie.

Combi- oven/magnetron/stoom.

  • De directe omgeving van de ruimte waarin het apparaat geplaatst dient te worden, moet een voor de monteur werkbare omgeving zijn.
  • De inbouwnis dient geschikt te zijn voor het product wat u hierin wilt plaatsen.
  • Apparaten worden niet via de vlizotrap geleverd.
  • De doorgang moet ruimgenoeg zijn om het apparaat op een veilige manier naar binnen, op zijn plaats te krijgen.
  • De monteur kan niet uw keuken aanpassen.
  • De plinten van uw keuken dient zelf verwijderd te worden.
  • Kookplaten dienen niet gekit te zijn, mocht dit wel het geval zijn, dient u deze zelf te verwijderen.
  • Amerikaanse koelkasten en brede fornuizen worden niet over de trap naar boven gebracht.
  • Op de waddeneilanden vinden geen witgoed- of inbouwservice plaats.
  • Fornuizen breder dan 90 centimeter worden alleen op de begane grond geleverd en aangesloten.
  • Uitgesloten: Takelen van goederen en/of gebruik van een verhuislift.
  • Uitgesloten: Leidingen (water, elektra, gas) aanpassen en/of verplaatsen.
  • Uitgesloten: Inbouwen/ophangen/aansluiten van afzuigkappen.

Mocht u nog vragen hebben over onze externe inbouwservice, of heeft u hulp nodig bij het vinden van de juiste inbouwmaten? neem dan contact met ons op: Tel 040 280 23 90


Kleinhuishoudelijk & Accessoires via PostNL Pakketdienst met "Track n Trace"!

Klein huishoudelijk en Accessoires in Nederland en België leveren wij via de pakketdienst van PostNL. Aan de hand van de door u gekozen product(en) wordt automatisch de verzendkosten berekend op basis van gewicht en omvang tot 30.5kg.

in Nederland tarief naar België tarief
  • 0 t/m 30,5kg
  • € 6,95
  • 0 t/m 2 kg
  • 2 t/m 5 kg
  • 5 t/m 10 kg
  • 10 t/m 20 kg
  • 20 t/m 30 kg
  • € 13,00
  • € 19,50
  • € 25,00
  • € 34,00
  • € 45,00

* mits op voorraad

 

Aanmelding nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws.

* E-mailadres:

* Voornaam:

* Achternaam: