Alle beoordelingen

  

Klanten Vertellen

Beoordelingen Witgoedspecialist van de Weijer

8,8
457 Beoordelingen
  • Totaal oordeel 8,8
  • Technischedienst 8,9
  • Installatiedienst 8,8
  • Percentage aanbevelingen 99%
  • Eindresultaat 8,8

Klanten Vertellen

Jolanda

16-01-2018
9,0

Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Nieuwe klant


Ervaring:


Aanbeveling: ja

Ad

16-01-2018
8,5

Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Nieuwe klant


Ervaring:


Aanbeveling: ja

Anoniem

16-01-2018
9,0

Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 2 jaar


Ervaring:


Aanbeveling: ja

Judith

16-01-2018
7,0

Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Nieuwe klant


Ervaring: Netjes bezorgd en een half uur van te voren gebeld.
Ze hebben bij mij alleen een plankje moeten maken voor de afzuigkap en de vuiligheid die er vanaf kwam hebben ze laten liggen en het fornuis schuurt nu tegen de muur.
Had liever gezien dat ze daar iets schoner op waren.


Aanbeveling: ja

Marjon

15-01-2018
9,0

Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Nieuwe klant


Ervaring: Kennis over de producten, kijkt wat klant wil
Bezorging Super, voorzichtig en snel
Helemaal geweldig!


Aanbeveling: ja

Wil

15-01-2018
10,0

Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 1 jaar


Ervaring:


Aanbeveling: ja

Anoniem

15-01-2018
10,0

Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? > 10 jaar


Ervaring:


Aanbeveling: ja

Jan

15-01-2018
9,0

Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 4 jaar


Ervaring:


Aanbeveling: ja

Hans

15-01-2018
7,0

Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? > 10 jaar


Ervaring: Op 30 december 2 koelkasten gekocht en later daarover gebeld (begin vorige week) ivm de status, kasten zijn afgelopen donderdag gebeld en afgelopen vrijdag geleverd. Alles naar wens! Maar graag zou ik u het volgende adviseren: bij de aankoop wordt het emailadres opgevraagd/geregistreerd ik zou direct na de aankoop een bevestiging per mail versturen met de nota digitaal als bijlage. ik zou daarin aangeven wat de verdere afhandelinhgsprocedure is (stappen) en hoelang dat ongeveer duurt bijvoorbeeld standaard 2 weken, ik zou ook aangeven dat wanneer het om een of andere reden iets langer duurt dat er weer een bericht volgt etc. Na de levering zou ik niet alleen om de mening vragen maar ook nog even een paar tips op een rijtje zetten: registratie bij de producent ivm garantie, onderhoudstips, waar info te vinden bij vragen en ook weer op jullie service wijzen en telefoonnummer. Dat kun je redelijk standaard maken en als vast proces inbouwen in je diensten. Bedankt! Mocht u verder advies willen, ook als klant denk ik graag mee, mvrgroet Hans Jacobs


Aanbeveling: ja

Anoniem

14-01-2018
9,0

Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Nieuwe klant


Ervaring: Zo wel bij de aankoopbon in de winked als bij de aflevering prima verlopen. Bedankt.!!!


Aanbeveling: ja

Aanmelding nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws.

* E-mailadres:

* Voornaam:

* Achternaam: