Direct advies
Direct advies
040 280 2390
Of kom kijken
in onze winkel
De Hooge Akker 29
5661 NG - Geldrop
Openingstijden & Contact
Je kunt aan de verzend-indicatie geen rechten ontlenen, de website wordt dagelijks bijgewerkt. Indien een artikel niet op voorraad is, moeten we deze bestellen bij onze leverancier. Incidenteel kan het gebeuren dat een artikel niet op voorraad is. In dat geval krijg je van ons een telefoontje met de verwachte levertijd. Indien de bestelde apparaten niet binnen de door jou opgegeven levertijd geleverd kunnen worden, kun je de gehele bestelling kosteloos annuleren. Op de site vermelde levertijden zijn slechts een indicatie. Deze kunnen continu veranderen door verkoop en inkomende goederen. Wij proberen de gegevens zo actueel mogelijk te houden, maar er kan altijd vertraging optreden. Daarom bellen of mailen wij je altijd als je bestelling klaar is voor een aflevering of afhalen.
Levertijden soms langer dan gebruikelijk
Helaas is momenteel de levertijd vaak langer dan ons streven is. Normaal als je een artikel* in onze webshop besteld (op werkdagen voor 12.00 uur) dan wordt in principe het pakket de volgende dag bezorgd. Dit kan komen omdat veel leveranciers productieproblemen hebben waardoor sommige producten niet meer op voorraad zijn en daardoor de levertijden langer zijn. Ook worden er dagelijks veel pakketten verstuurd, waardoor het soms iets langer kan duren dan gebruikelijk is. En voor leveringen buiten ons verzorgingsgebied zijn wij ook afhankelijk van PostNL. * Mits het op voorraad is, binnen ons bezorgingsgebied en alleen klein huishoudelijke producten.
Bezorgingen (binnen ons eigen regio/verzorgingsgebied)
Onze bezorgservice doet bijna alles!
Je bestelde (vrijstaande) apparatuur wordt op de door jou aangewezen plek geleverd, uitgepakt, aangesloten en opgeleverd met een heldere gebruiksinstructie. Je oude witgoed apparatuur wordt door ons indien je dit wenst mee retour genomen inclusief verpakkingsmateriaal. Op deze manier wordt dit verantwoord gerecycled. O ja,.. wij gaan ook trapje op / trapje af!
De gekozen apparatuur wordt zo snel mogelijk bezorgd wanneer het jou uitkomt. Bij Witgoed Specialist VAN DE WEIJER bepaal je namelijk zelf het tijdstip van bezorging. Zo weet je precies waar je aan toe bent, en hoef je niet onnodig op de bezorging te wachten.
Heb je extra wensen?
Ook het installeren van jouw nieuwe witgoedapparatuur, het aanbrengen van een trekschakelaar, of het loskoppelen van oude apparatuur is geen enkel probleem. Maar omdat elke situatie uniek is, stemt onze Witgoed Specialist adviseur graag samen met jou af welke werkzaamheden het beste aansluiten bij jouw behoeften.
Inbouwapparatuur inbouwen?
Keuken inbouwapparatuur is maatwerk. Uiteraard verzorgen wij de gehele installatie; snel, op maat en afgestemd op jouw specifieke situatie. Moeten er leidingen worden verlegd? Geen probleem, dat doen wij voor je! Informeer vooraf naar de mogelijkheden. Indien nodig komen wij ook bij je thuis voor een vrijblijvende offerte op maat.
Verzorgingsgebied
Wij komen o.a. in: Best, Boskant, Eindhoven, Geldrop, Helmond, Heeze, Leende, Mierlo, Nuenen, Son en Breugel, St Oedenrode, Nijnsel, Olland, Riethoven/Walik, Schijndel, Veldhoven, Valkenswaard, Waalre, Westerhoven, en gedeeltelijk België
Vrijstaande apparatuur – Bezorgingen "Standaard" buiten ons verzorgingsgebied
Indien je je bestelling buiten ons verzorgingsgebied plaatst zullen wij deze overdragen aan een extern vervoersbedrijf die gespecialiseerd zijn in het juist afleveren van witgoedapparatuur. Houd hierbij rekening dat dit altijd “drempel service” bedraagt (drempelservice houdt in dat het product achter de drempel van de voordeur voor je wordt neergezet).
Vrijstaande apparatuur – Bezorgingen "Fullservice" buiten ons verzorgingsgebied
Omschrijving fullservice | Uitgesloten van fullservice |
|
|
Mocht je nog vragen hebben over onze externe bezorgservice? neem dan contact met ons op: Tel 040 280 23 90
Inbouwapparatuur – Exchange "Montage service inbouw" buiten ons verzorgingsgebied
Productgroep | Kosten montageservice | ||
|
|
|
Omschrijving inbouwservice
Kookplaat/fornuis (Gas/Inductie/Keramisch)
Het is alleen mogelijk om te vervangen/aan te sluiten op reeds bestaande gas-, elektra- en/of wateraansluitpunten. De monteur zal geen nieuwe punten creëren of bestaande punten verleggen of uitbreiden. Let er dan bijvoorbeeld bij elektrische kookplaten en fornuizen ook op of de aansluiting 1, 2 of 3 fasen betreft.
Kookplaten worden geleverd zonder aansluiting, deze dien je zelf bij te bestellen. Indien je nog een bestaande gasslang hebt, dan mag deze niet ouder zijn dan 24 maanden.
De directe omgeving van de ruimte waarin het apparaat geplaatst dient te worden moet een voor de monteur werkbare omgeving zijn.
Vaatwasser/Koelkast/Vrieskast
De directe omgeving van de ruimte waarin het apparaat geplaatst dient te worden moet een voor de monteur werkbare omgeving zijn.
Het keukenpaneel wordt van het oude apparaat gehaald en op het nieuwe apparaat gemonteerd.
Indien noodzakelijk: draairichting van de deur wordt ter plaatsen aangepast.
Het is zeer belangrijk dat de juiste deurmaten geschikt zijn voor de situatie.
Combi- oven/magnetron/stoom
De directe omgeving van de ruimte waarin het apparaat geplaatst dient te worden, moet een voor de monteur werkbare omgeving zijn.
De inbouwnis dient geschikt te zijn voor het product wat je hierin wilt plaatsen.
Om rekening mee te houden
Mocht je nog vragen hebben over onze externe inbouwservice, of heb je hulp nodig bij het vinden van de juiste inbouwmaten? neem dan contact met ons op: Tel 040 280 23 90
Kleinhuishoudelijk & Accessoires via PostNL Pakketdienst met "Track n Trace"!
Klein huishoudelijk en Accessoires in Nederland en België leveren wij via de pakketdienst van PostNL. Aan de hand van de door jou gekozen product(en) wordt automatisch de verzendkosten berekend op basis van gewicht en omvang tot 30,5 kg.
Gratis verzendkosten per order bij besteding van € 45,- of meer. Mocht u niet thuis zijn dan wordt er een nieuwe afspraak ingepland.
in Nederland | tarief | naar België | tarief |
|
|
|
|